Besplatne aplikacije koje olakšavaju poslovanje - Minimax - internet računovodstveni i poslovni program

Besplatne aplikacije koje olakšavaju poslovanje

Današnje poslovanje nezamislivo je bez pametnih telefona i aplikacija. Aplikacije, osim što su korisne i štede vrijeme, često i olakšavaju poslovne procese. Tržište je puno besplatnih aplikacija koje Vam mogu pomoći pri kontroli vremena i učinkovitijem poslovanju.
Zašto ne biste iskoristili prednosti moderne tehnologije i češće radili od kuće ili uzeli dulji godišnji odmor? Ured u oblaku i mobilne aplikacije mogu značajno pojednostaviti rad i omogućiti Vam da si bolje rasporedite vrijeme. Na primjer, to vrijeme možete iskoristiti za hobije, obitelj ili prijatelje. Činjenica je da, učinkovita i smislena upotreba tehnologije može pojednostaviti i ubrzati mnoge procese.

Zašto ne biste radili s jednog mjesta?

Ako Vam priroda i sadržaj posla to omogućavaju i tako ste si postavili radne procese možete si priuštiti neko dalje putovanje te ga kombinirati s poslom. Danas je to relativno jednostavno, a najteži dio toga je odlučiti se i pravilno organizirati vrijeme i komunikaciju. Cloud tehnologija omogućava pristup do podataka bez obzira na mjesto i vrijeme. Sve što Vam je potrebno je internetska veza.

Što je s kolegama i timom?

Prednost suvremenih alata je i mogućnost okupljanja tima iz cijelog svijeta, naravno pod uvjetom da Vam to omogućava posao i sadržaj.

 

Za razmišljanje: Sjetite se jedne maštovite izreke koju je davno rekao Henry Ford:
„Da sam pitao ljude što žele bili bi mi rekli brže konje“. Umjesto konja on im je ponudio automobile jer je primijenio uvid kojega je stekao slušajući i promatrajući.
Zanimljivo je da danas razmišljamo vrlo slično, kako iz već postojećeg stanja i alata izvući čim više, umjesto da težimo novim rješenjima koja su nam danas na raspolaganju. Što mislite, gdje u svojem poslovanju možete „konja“ zamijeniti s „automobilom“?”

 

 Alati koje Vam preporučujemo:

Alati za planiranje.

Većina tih alata omogućava kreiranje „to-do“ liste, dodjeljivanje zadataka suradnicima u grupama i izvršavanje kontrolnih zadataka. Sljedeće aplikacije možete besplatno skinuti:

• Asana
• Wunderlist
• Trello
• Taskos

Višenamjenski uredski alati

Kako biste bolje organizirali bilješke i zajedničke dokumente, dostupne su aplikacije koje omogućavaju jednostavno praćenje bilješki. Prednost tih aplikacija je što omogućavaju rad na zajedničkom sadržaju i dijeljenje projekata.

• Microsoft One note
• Evernote
• Simplenote
• Note Everything

Za skeniranje dokumenata

Jedna od prednosti korištenja pametnog telefona je to što ga možemo koristiti i kao skener i tako dokumente, vizitke, račune pretvoriti u elektronski oblik. Aplikacije za skeniranje dokumenata omogućuju fotografiranje raznih dokumenata te pretvaranje u datoteke koje možemo uređivati. Ove aplikacije omogućavaju bolju čitljivost za razliku od slikanja s fotoaparatom.

• Microsoft Office lens
• CamScanner (PDF creator)

Kako učinkovito upravljati procesima pomoću aplikacija?

Primjer: Minimax je program u oblaku koji Vam omogućuje nadzor nad poslovanjem. Bilo kada i bilo gdje možete izdavati račune i neprestano ste u kontaktu s računovođom. Istodobno, mobilna aplikacija pojednostavljuje pristup primljenim računima. Također, postoji i mogućnost skeniranja računa (koristeći aplikaciju za skeniranje) te ga jednostavno možete prenijeti u web aplikaciju Minimax ali i do računovodstva. Tako su primljeni računi uvijek pri ruci.
Mobilna verzija aplikacije – Minimax Accounting je besplatna i možete ju skinuti putem Google Play ili iStore trgovine.

 

Primjer: Poduzetnik koji koristi Minimax i voli surfanje boravi četiri mjeseca na Kanarskim otocima. Uz pomoć web aplikacije Minimax može nesmetano pratiti svoje poslovanje, izdavati račune…S druge strane uz pomoć mobilne aplikacije s plaže provjerava stanje računa.

 

Aplikacije za praćenje zdravlja

Kako bi obavljali svoj posao moramo biti fizički, psihički i emocionalno zdravi.
Užurbani način života uzrok je mnogih zdravstvenih problema. Prekomjeran rad, previše poslovnih i privatnih obveza gotovo da ne ostavljaju prostora za vrijeme koje bi svatko trebao imati za sebe. Važno je da si pojednostavimo rutinski i ponavljajući rad. Na primjer, informacije o poslovanju poduzeća možemo automatizirati te neće biti potrebe za ručnom pripremom i preračunavanjem. Dobri, automatizirani sustavi olakšavaju, ubrzavaju i pojednostavljuju rad kako bi nam ostalo više vremena za druge aktivnosti.

Koje besplatne aplikacije možete skinuti, koje će Vam pomoći kontrolirati aktivnosti i brinuti se za Vaše mentalno zdravlje?

• The worry box
• Moods
• Simple habit meditation
• Pacifica

Za vježbanje: 

• My fintess pal
• Google fit
• RunKeeper
• Endomondo

 

Za kraj

Vjerujemo da pametnim korištenjem suvremenih tehnologija možete smanjiti broj prekovremenih sati, a značajno povećati vrijeme koje možete potrošiti na sebe.

 

Povezani članci