Tvrtke koje ulažu u digitalizaciju otpornije su i brže se transformiraju kako bi odgovorile na učestale promjene i zahtjeve na tržištu. Vaučeri za digitalizaciju, bespovratne potpore namijenjene malim i srednjim poduzetnicima omogućit će vam to bez suvišnih troškova.
Seyfor Hrvatska jedan je od pružatelja usluga u Katalogu pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” i pokriva 3 vaučera:
- Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
- Vaučer za strategiju digitalne transformacije
- Vaučer za složena digitalna rješenja
Jedna tvrtka može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po Pozivu.
Obratite nam se s povjerenjem i zajedno ćemo naći najbolju opciju za ulazak vašeg poslovanja u još modernije doba.
Koje usluge i rješenja pokrivamo?
Povećajte produktivnost i oslonite se na digitalizaciju poslovanja. Papirologiju zamijenite online računovodstvenim programom i osigurajte si uvid u svoje poslovanje u svakom trenu kroz različite oblike edukacija i analiza. Iskoristite ovaj vaučer za:
-
- Pohađanje specijaliziranih edukacija ili edukacije o korištenju naših programskih rješenja. To npr. može uključivati edukaciju o osnovnim funkcionalnostima, naprednim funkcionalnostima ili specifičnim modulima koji će vam pomoći da bolje upoznate/iskoristite sustav.
- Sudjelovanje na konferencijama, seminarima ili radionicama koje se fokusiraju na digitalne tehnologije i njihovu primjenu u poslovanju. Korisnicima navedeno može omogućiti da budu u tijeku s najnovijim trendovima i inovacijama i da steknu uvid u najbolje prakse u industriji.
- Pristup online tečajevima i platformama za učenje koje nude različite digitalne vještine.
Digitalizacija nema smisla bez dobrog plana i strategije. Oslonite se na nas jer uz ovaj vaučer možete ostvariti:
-
- Angažman stručnjaka koji će provesti temeljitu analizu trenutnog stanja poslovanja, procesa i tehnološke infrastrukture.
- Kroz suradnju s konzultantima možete koristiti vaučer za definiranje ciljeva digitalne transformacije. Npr. identifikacija ključnih područja za unaprjeđenje, postavljanje jasnih ciljeva i izrada plana za postizanje tih ciljeva.
- Izradu sveobuhvatne strategije digitalne transformacije koja će se temeljiti na analizi trenutnog stanja i postavljenim ciljevima.
- Promjenu organizacijske kulture kako bi podržao digitalnu transformaciju. Npr. edukacija zaposlenika o digitalnim vještinama, promjena načina rada, inovacije i sl.
Budite uvijek ukorak s vremenom i nadogradite svoje poslovanje. Vaučer je namijenjen za usluge:
-
- Financiranje implementacije dodatnih modula programskog rješenja koji će proširiti funkcionalnosti sustava i prilagoditi ih njihovim specifičnim potrebama.
- Razvoj prilagođenih rješenja tj. aplikacija, integracije s drugim sustavima koje će nadopuniti postojeće programsko rješenje (API).
- Nadogradnju hardvera i infrastrukture potrebne za optimalno funkcioniranje programskog rješenja. To može npr. uključivati nabavku jačih servera, poboljšanje mrežne infrastrukture, implementaciju sigurnosnih rješenja i sl.
Kako se prijaviti za vaučere?
Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO, a detalje o potrebnoj dokumentaciji i samoj prijavi potražite u Pozivu za dostavu projektnih prijedloga.
Rok za prijave Indikativna alokacija po roku za prijave
Više informacija saznajte u našem Minimax blogu.