Tvrtke koje ulažu u digitalizaciju otpornije su i brže se transformiraju kako bi odgovorile na učestale promjene i zahtjeve na tržištu. Vaučeri za digitalizaciju, bespovratne potpore namijenjene malim i srednjim poduzetnicima omogućit će vam to bez suvišnih troškova.

Seyfor Hrvatska jedan je od pružatelja usluga u Katalogu pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” i pokriva 3 vaučera:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
  • Vaučer za strategiju digitalne transformacije
  • Vaučer za složena digitalna rješenja

 

Jedna tvrtka može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po Pozivu.

Obratite nam se s povjerenjem i zajedno ćemo naći najbolju opciju za ulazak vašeg poslovanja u još modernije doba.

 

Koje usluge i rješenja pokrivamo?

Povećajte produktivnost i oslonite se na digitalizaciju poslovanja. Papirologiju zamijenite online računovodstvenim programom i osigurajte si uvid u svoje poslovanje u svakom trenu kroz različite oblike edukacija i analiza. Iskoristite ovaj vaučer za:

    • Pohađanje specijaliziranih edukacija ili edukacije o korištenju naših programskih rješenja. To npr. može uključivati edukaciju o osnovnim funkcionalnostima, naprednim funkcionalnostima ili specifičnim modulima koji će vam pomoći da bolje upoznate/iskoristite sustav.
    • Sudjelovanje na konferencijama, seminarima ili radionicama koje se fokusiraju na digitalne tehnologije i njihovu primjenu u poslovanju. Korisnicima navedeno može omogućiti da budu u tijeku s najnovijim trendovima i inovacijama i da steknu uvid u najbolje prakse u industriji.
    • Pristup online tečajevima i platformama za učenje koje nude različite digitalne vještine.

 

Digitalizacija nema smisla bez dobrog plana i strategije. Oslonite se na nas jer uz ovaj vaučer možete ostvariti:

    • Angažman stručnjaka koji će provesti temeljitu analizu trenutnog stanja poslovanja, procesa i tehnološke infrastrukture.
    • Kroz suradnju s konzultantima možete koristiti vaučer za definiranje ciljeva digitalne transformacije. Npr. identifikacija ključnih područja za unaprjeđenje, postavljanje jasnih ciljeva i izrada plana za postizanje tih ciljeva.
    • Izradu sveobuhvatne strategije digitalne transformacije koja će se temeljiti na analizi trenutnog stanja i postavljenim ciljevima.
    • Promjenu organizacijske kulture kako bi podržao digitalnu transformaciju. Npr. edukacija zaposlenika o digitalnim vještinama, promjena načina rada, inovacije i sl.

 

Budite uvijek ukorak s vremenom i nadogradite svoje poslovanje. Vaučer je namijenjen za usluge:

    • Financiranje implementacije dodatnih modula programskog rješenja koji će proširiti funkcionalnosti sustava i prilagoditi ih njihovim specifičnim potrebama.
    • Razvoj prilagođenih rješenja tj. aplikacija, integracije s drugim sustavima koje će nadopuniti postojeće programsko rješenje (API).
    • Nadogradnju hardvera i infrastrukture potrebne za optimalno funkcioniranje programskog rješenja. To može npr. uključivati nabavku jačih servera, poboljšanje mrežne infrastrukture, implementaciju sigurnosnih rješenja i sl.

 

 

Kako se prijaviti za vaučere?

Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO, a detalje o potrebnoj dokumentaciji i samoj prijavi potražite u Pozivu za dostavu projektnih prijedloga.

Rok za prijave Indikativna alokacija po roku za prijave

Više informacija saznajte u našem Minimax blogu.

 

 

Minimax - siguran i jednostavan online računovodstveni program za ured bez papira

Nazad Naprijed