Devet korisnih alata za male poduzetnike | Minimax – internet računovodstveni i poslovni program

Devet korisnih alata za male poduzetnike

U potrazi ste za aplikacijama koje će Vam olakšati i ubrzati poslovanje? Želite modernizirati poslovanje i biti u korak s vremenom?

Mnogi poduzetnici su uslijed brojnih obaveza i radnih zadataka u kontinuiranom nedostatku vremena, stoga smo izdvojili devet aplikacija koje mogu značajno uštedjeti vrijeme, povećati efikasnost, pomoći u organizaciji kao i u komunikaciji s kupcima i zaposlenicima.

Microsoft Teams

Zbog epidemiološke situacije brojni sastanci, predavanja i seminari počeli su se održavati online kako bi se izbjegao nepotreban kontakt između ljudi. Za tvrtke koje su i ranije održavale komunikaciju na taj način nije bilo značajnih promjena. Tvrtke koje nisu koristile nikakve komunikacijske alate za rad na daljinu bile su primorane prilagoditi se situaciji i novom načinu rada.
Microsoft Teams alat je koji omogućava Vašem timu međusobnu komunikaciju, razmjenu i uređivanje dokumenata, različite bilješke i kalendar. Navedeni alat ima besplatnu licencu koja Vam omogućava održavanje online sastanaka do 100 sudionika (zbog COVID-a povećano na 300 sudionika), maksimalnog trajanja sastanka 60 minuta (zbog COVID-a povećano na 24 sata), web-verzije aplikacija Word, Excel i PowerPoint te još mnogo funkcionalnosti.

Toggl

Produktivnost se najviše gubi zbog loše organizacije vremena i prioritizacije radnih zadataka.
Upravo pritom Vam može pomoći Toggl alat. Toggl Vam omogućava da dodjeljujete zadatke, pratite napredak i efektivno upravljate Vašim, ali i radnim zadacima i projektima Vašeg tima. Toggl ima 3 alata Plan, Track i Hire, a karakteristike svakog su jednostavno i intuitivno sučelje te povećanje produktivnosti. Mnoge tvrtke prepoznale su Toggl kao moćan alat, a neki od poznatijih korisnika su Amazon, Airbnb, Netflix, Stripe, Spotify i drugi. Alat Track koriste tvrtke koje naplaćuju svoje usluge po satu ili im je potrebno znati koliko je točno vremena provedeno na određenom zadatku odnosno projektu. Zadnji paket Hire koristi se za proces zapošljavanja i omogućava korisniku da prilagodi testove vještina koje kandidati ispunjavaju i tako smanjuju vrijeme potrebno za obradu kandidata. Topla preporuka za male poduzetnike koji vode projekte ili naplaćuju projekte po utrošenom vremenu.

Grammarly

Grammarly je alat za provjeru pravopisa, ali i puno više od toga. Grammarly će osim provjeravanja gramatike, predlagati i različite fraze te otkrivati više pogrešaka nego ostali grammar – check alati. Alat je prilagođen samo za engleski jezik te je koristan za tvrtke koje korespondiraju ili objavljuju sadržaj na engleskom jeziku. Razvojem digitalizacije i intenzivne globalizacije, sve više tvrtki međunarodno posluje pa im navedeni alat može značajno pomoći pri komunikaciji.
Grammarly se može instalirati kao add-on za pretraživač, plugin za Word i Outlook te se može koristiti kao desktop ili online verzija. Premium verzija predlaže više fraza i možete odabrati stil koji će biti smjernica predlaganja drugih fraza ili riječi, imat će oko 65% više gramatičkih pravila po kojima će provjeravati tekst te čak ima i detektor plagijata.
Sve u svemu, radi se o odličnom alatu za sve koji žele da su tekstovi na engleskom jeziku maksimalno gramatički i pravopisno točni te prilagođeni čitateljima koji su izvorni govornici engleskog jezika.

Hascheck

Hascheck (Hrvatski akademski spelling checker) hrvatska je inačica Grammarly alata. Radi se o javnom, besplatnom alatu za pregled pravopisa tekstova na hrvatskom jeziku. Učinkovito otkriva standardne pogreške u hrvatskom jeziku: ije/je, č/ć, s/sa, zamijenjena slova, ubačena i izbrisana slova, a za sumnjive riječi, stilske pogreške i pleonazme nudi se popis mogućih ispravaka. Profesionalni korisnici koji su zainteresirani za offline pregled PDF ili DOC (ili drugih tekstnih datoteka ili datoteka koje se mogu pretvoriti u tekstni oblik) mogu zatražiti strojnu provjeru pravopisa. Usluga je besplatna za male korisnike, no za profesionalne korisnike koji obrađuju odnosno provjeravaju iznadprosječne količine teksta postoje određena ograničenja u korištenju usluge, a prava i obveze definiraju se ugovorom s izdavačem. Navedeni alat izuzetno je koristan pri provjeri pravopisa za tvrtke koje se npr. bave kreiranjem tekstualnog sadržaja poput blogova, priručnika, letaka i slično. 

Doodly

Sigurno ste vidjeli neki interaktivni video gdje osoba rukom crta ono što govori u videu. Radi se o whiteboard animacijama, a Doodly je alat kojim ih možete vrlo jednostavno napraviti. Program je dostupan za Mac i Windows operacijske sustave, a postoje dva paketa: Standard i Enterprise. Paketi se razlikuju po cijeni i količini sadržaja koji dobivate. Sam proces stvaranja video animacije vrlo je jednostavan. Program dolazi s učitanim scenama, likovima i elementima koje možete odmah krenuti koristiti. Nije potrebno poznavati neki programski jezik niti imati prethodnog iskustva u uređivanju videa ili izradi animacije. U Doodlyju su se pobrinuli za jednostavno sučelje i odličnu korisničku podršku. Navedeni alat idealno je rješenje za tvrtku koja se želi predstaviti tržištu s interaktivnim video sadržajem. Koncept videa privlači pažnju gledatelja i tako postižete da se sadržaj kojim se tvrtka predstavlja bolje ureže gledatelju u pamćenje.

Camtasia

Camtasia je alat kojim možete snimati zaslon, zvuk ili urediti video s već postojećim video materijalom. Camtasia je profesionalan program, a sučelje je vrlo pregledno i intuitivno pa ga vrlo lako može svladati osoba koja nema prethodnog iskustva u video alatima.
Uređeni video možete izvesti u različitim formatima i definirati rezoluciju. Na internetu možete pronaći brojne video upute koje pomažu pri snalaženju i radu s programom. Program ima besplatnu verziju u kojoj možete isprobati program, a jednokratna cijena za kupnju je oko 240 dolara.

Microsoft Forms

Microsoft Forms jednostavna je aplikacija koja omogućuje kreiranje anketnih upitnika, a može se koristiti i za izradu kvizova, prikupljanje povratnih informacija od strane kupaca, mjerenje zadovoljstva zaposlenika ili organiziranje određenog događaja tvrtke. Dobivene odgovore, odnosno rezultate moguće je izvesti u Excel radi dodatne analize ili ocjenjivanja. Navedena aplikacija općenito je dostupna korisnicima sustava Office 365 za obrazovanje, Microsoft 365 Apps za male tvrtke te korisnicima Microsoft računa – Hotmail, Live, Outlook.

Moj info

MojInfo jednostavan je alat koji omogućava radnicima i poslodavcima praćenje prisutnosti i odsutnosti. Izvrstan je alat za poslodavce koji omogućavaju djelatnicima rad od kuće. Putem web portala moguće je izvršiti prijavu početka radnog dana, evidentirati pauze, zatražiti godišnji te odjaviti radni dan. Postupak je vrlo jednostavan – zaposlenicima se dodjeljuje korisničko ime i inicijalna lozinka (koju kasnije mogu promijeniti). Prijavom na portal otvara se sučelje s opcijama evidentiranja radnog dana, prisutnosti i odsutnosti. Zbog jednostavnosti sučelja vrlo ga je lako implementirati u poslovne procese, a menadžmentu se pojednostavljuje odobravanje godišnjih odmora i praćenje odsustva radnika.

Minimax

Minimax je online računovodstveni program, namijenjen za vođenje poslovanja i računovodstva tvrtke, računovodstvenih servisa, obrtnika, udruga, malih i mikro tvrtki. S obzirom na to da je riječ o programu u oblaku, pristup je omogućen bilo kada i bilo gdje te tvrtka u svakom trenutku ima pregled nad svojim poslovanjem. Uzevši u obzir trenutnu situaciju i način rada, ključna prednost leži u tome što se računovodstveni servis putem programa može povezati sa svojim klijentom i razmjenjivati dokumentaciju bez potrebe za fizičkim kontaktom.

Nema kašnjenja s dokumentacijom, prepisivanja i neusklađenosti podataka. Automatska knjiženja, slanje bankovnih izvadaka i ulaznih računa direktno u program samo su neke od prednosti koje Minimax nudi s ciljem povećanja efikasnosti i digitalizacije poslovanja. Neovisno o opsegu poslovanja, uvijek postoji mogućnost povećanja ili smanjenja broja licenci ovisno o potrebama klijenata.
Minimax je idealno rješenje ako želite povećati konkurentnost, otvoriti put do novih stranaka, smanjiti ručne unose i pretipkavanje podataka, biti efikasniji i brži te u konačnici posvetiti vrijeme „core businessu“ umjesto rutinskim zadacima. Svi zainteresirani korisnici imaju i priliku besplatno isprobati Minimax tijekom 30 dana.