Prednosti financijske tehnologije (FinTech) u vašem poslovanju

Financijske tehnologije donose nam drugačiji način upravljanja financijskim poslovima čime smo uz tradicionalno bankarstvo dobili alternativu. Naime, i tradicionalno bankarstvo i financijske usluge vođene tehnologijom usmjerene su na pružanje pozitivnog korisničkog iskustva sa svojim financijskim uslugama ili financijskim proizvodima.
Što su to ustvari financijske tehnologije? Kako nam mogu pomoći u poslovanju? I gdje se tu uklapa vaš računovodstveni program?
Ove detalje, ali i još više, saznajte u blogu.
Financijske usluge u sklopu računovodstvenih programa
Nove tehnologije dio su gotovo svakog aspekta poslovnog svijeta, a to uključuje i odjel računovodstva.
Financijska tehnologija — ili skraćeno fintech — svaka je tehnologija koja podržava, automatizira ili omogućuje tvrtki ili pojedincima korištenje financijskih usluga.
U odjelu računovodstva, fintech pomaže računovođama da učinkovitije obavljaju svoj posao. No fintech također može osloboditi vrijeme računovođama kako bi se mogli usredotočiti na ispunjavanje strateških potreba poslovanja. Umjesto da jednostavno podržavaju druge odjele, računovođe mogu sami biti pokretači promjena.
Uvođenje novih tehnologija zahtijeva vrijeme i trud, ali kad se jednom usvoje, pripremite se na brojne prednosti:
- poboljšanu učinkovitost jer se možete fokusirati na ono što je važno,
- smanjeni rizik zbog brzog praćenja transakcija i otkrivanja potencijalnih prijevara,
- poboljšanu točnost kroz jednostavne aritmetičke i složene izračune,
- smanjenje troškova jer se smanjuje i vrijeme potrebno za izvršavanje zadataka.
Fintech može biti složen ili jednostavan koliko je potrebno vašoj tvrtki. Čak i usvajanje jednostavnih programa automatizacije može uvelike utjecati na rad vašeg odjela i iskustvo vaših zaposlenika te preporučujemo da istražite kako vam financijske tehnologije mogu pomoći u poslovanju.
Koje financijske usluge vam može ponuditi Minimax?
Kad pričamo o konkretnim primjerima, u Minimax program integrirana je AIS usluga. Ova integracija povezuje bankovni račun i računovodstveni program Minimax na način da se za transakcijske račune za koje je na ePlati omogućena privola, u pretinac za dokumente zaprima izvod.
No, što to ustvari znači za vas?
Odsad možete dohvaćati informacije o prometu po računu (AIS) izravno u vašem računovodstvenom programu.
Prednosti AIS usluge:
- nije potrebno ulaziti u internetsko bankarstvo kako biste provjerili uplate ili skidali ili knjižili izvode već sve podatke zaprimate direktno u Minimax,
- praćenje promjena i stanja po svim bankovnim računima,
- kvalitetnije planiranje troškova poslovanja.
Saznajte više o prednostima za vaše poslovanje na poveznici te provjerite ima li vaš računovodstveni program funkcionalnost ePlati.
Ako nema, možda je pravo vrijeme da razmislite o Minimaxu?