Radno vrijeme “oblaka” je 24 sata dnevno | Minimax – internet računovodstveni i poslovni program

Radno vrijeme “oblaka” je 24 sata dnevno

Svakodnevno se putem svih medija spominje nova vrsta poslovanja, koja navodno olakšava širok spektar poslovnih procesa u gotovo svim segmentima poslovanja tvrtki. Riječ je naravno o prenošenju kompletnog poslovanja tvrtke u oblak.

Dobar dio poslovne populacije još uvijek je skeptičan i pri samom spominjanju prebacivanja poslovanja  i procesa u oblak negoduje i odmahuje glavom, misleći da će netko neovlašten imati uvid u njihovo poslovanje i da će njihovi dragocjeni  podatci otići u nepovrat.

Dopustite nam da Vas pokušamo uvjeriti u suprotno. Tradicionalnim pristupom Vaši dokumenti pohranjeni su na Vašem stolnom računalu ili na serveru u nekom kutku Vašeg ureda. Mana je ta što tim dokumentima bez određenih izdataka ne možete pristupiti, ti su izdatci često jako visoki. Napredne usluge u oblaku omogućuju pristup Vašim dokumentima s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme, njihovo uređivanje, spuštanje i skidanje s oblaka, kreiranje novih i brisanje starih. To ne vrijedi samo za Vas nego za svakog Vašeg djelatnika.

Cloud aplikacije ne odnose se samo na dokumentaciju. Pomoću njih lako nadzirete kompletno poslovanje tvrtki kroz CRM u oblaku, pratite svoje djelatnike i vozni park, njihove radne navike. Omogućava dijeljenje raznih podataka u obliku pisane dokumentacije, video nadzora, mailova, kompletni backup dokumentacije i opravak dokumenata ako im se nešto slučajno dogodi.

Oblak nudi novi način pristupa podatcima i aplikacijama i sve što Vam treba je pristup internetu i uređaj putem kojeg će te se spojiti, bilo to stolno ili prijenosno računalo, tablet ili mobitel.

Kao rezultat ovakvog poslovanja možete bolje, brže i jednostavnije koristiti i mijenjati podatke.

Minimax aplikacija prati sve ove trendove i omogućava Vam brz i jednostavan pristup Vašem računovodstvu . Podatci se jednostavno unose i samo jednom, imate pristup 24 sata na dan, te Vam minimax garantira maksimalnu sigurnost podataka.

Za sva dodatna pitanja i upoznavanje s aplikacijom slobodno nam se obratite. Pojednostavnite svoje poslovanje, smanjite troškove i povećajte produktivnost i prihode.

Vaš SAOP tim.