E-Računi - Minimax - internet računovodstveni i poslovni program

Sukladno zakonodavstvu, izdavanje i zaprimanje e-računa, obvezno je za sve obveznike javne nabave što će pridonijeti značajnim uštedama u poslovanju javne uprave i tvrtki. Minimax program omogućava jednostavno zaprimanje i slanje e-računa. 

 

NOVOST: Slanje e-računa putem servisa ePoslovanje

 

Omogućili smo ispostavljanje i zaprimanje e-računa putem servisa ePoslovanje (Pondi d.o.o.).

ePoslovanje servis je za posredovanje kod slanja eRačuna za B2B i B2G koji umjesto Vas obavlja kompleksne zadaće osiguranja vjerodostojnosti i nepromijenjenosti dokumenta, kao i sigurnu dostavu do primatelja.

ePoslovanje omogućuje bržu, efikasniju, točniju i jeftiniju razmjenu dokumenata (eRačuna, eOdobrenja itd.). Servis je službeno odobren od strane Ministarstva gospodarstva kao “informacijski posrednik” te je u potpunosti sukladan sa svim EU normama (EN 16931) i zakonskom regulativom Republike Hrvatske. Svoju uslugu nude bez vremenski uvjetovane ugovorne obveze.

 

Registracija na portalu ePoslovanje

 

Prije samog izdavanja i zaprimanja e-računa u Minimaxu preko ovog posrednika, potrebno se registrirati na ovoj stranici. Nakon uspješne registracije, Vaš korisnički račun bit će aktiviran, zaprimit ćete korisničko ime i lozinku kojima ćete se inače moći prijaviti na portal. Te iste prijavne podatke potrebno je upisati u Minimax kako bi se program povezao s uslugom ePoslovanje.

Korištenje usluge ePoslovanje besplatno je do 01.03.2020., a s posrednikom se sklapa ugovor o korištenju njihovih usluga.

Nakon isteka promotivnog razdoblja raspon cijena po računu bit će od 0,50 kn do 1,00 kn (za detaljnije informacije potrebno je kontaktirati posrednika Pondi d.o.o.).

 

Slanje e-računa putem servisa Moj-eRačun

 

Izdavanje računa: 

Servis Moj-eRačun je portal za razmjenu elektroničkih računa i ostalih eDokumenata između dobavljača i kupca te korisnicima omogućava bespapirno poslovanje s partnerima, bez instalacije dodatne programske opreme. Integracija s Minimaxom omogućava jednostavno slanje e-računa i time omogućava bolji nadzor nad poslovanjem. Više o portalu Moj-eRačun. 

Za korištenje servisa Moj-eRačun plaća se dodatna naknada integratoru Elektronički računi d.o.o. s kojim se sklapa ugovor o korištenju njihovih usluga.

 

Slanje e-poštom

E-račun se jednostavno može poslati na email adresu kupca. U emailu možemo uređivati i sadržaj poruke koja će se poslati. E-račun kupac može uvesti u svoj ERP sustav, staviti na plaćanje ili ga samo ispisati. 

 

Automatsko zaprimanje e-računa

Program omogućava automatsko zaprimanje e-računa te se oni pojavljuju u Ulaznim računima kao zaprimljeni (nepreuzeti) e-računi. Zaprimljeni računi mogu se pripremiti i u tom slučaju će se automatski pripremiti predlošci na popisu ulaznih računa. Program automatski upisuje zaglavlje ulaznog računa i predlaže rashod koji je unesen kod dobavljača na ulaznom računu. U slučaju da se radi o prvom ulaznom računu od određenog dobavljača tada program ispisuje samo zaglavlje računa, a rashod se dodaje ručno. 

Uvoz e-računa u Ulazne račune

Ulazni račun koji je preuzet putem e-maila, portala Moj eRačun ili ePoslovanje može se ručno uvesti u Minimax. Račune možemo označiti i pripremiti i tada se oni pojavljuju u predlošcima ulaznih računa. 

 

E-računi besplatno su uključeni u sve pakete programa Minimax. 

Baza znanja

E-računi u programu Minimax 

Nazad Naprijed