Česta pitanja - Minimax - internet računovodstveni i poslovni program
Za siguran pristup Minimaxu možete odabrati pristup s digitalnom potvrdom ili metodom provjere u dva koraka.  
Podržane digitalne potvrde

Za uporabu Minimaxa trebate digitalnu potvrdu (certifikat) izdanog od strane Financijske agencije (FINA). Potvrda može biti izdana na pravnu ili fizičku osobu, a svaki korisnik treba imati svoju digitalnu potvrdu. Više informacija i uputa za preuzimanje, instalaciju te sve ostale informacije možete dobiti na internetskoj stranici izdavatelja: www.fina.hr 

Umjesto digitalne potvrde za prijavu u program možete koristiti i provjeru u dva koraka.

Što je provjera u dva koraka pri prijavi u program?

Metoda provjere u dva koraka ima isti stupanj sigurnosi vašeg korisničkog računa kao i prijava sa digitalnom potvrdom.

Pri prijavi su potrebne dvije stvari:

1. Vaše korisničko ime i lozinka

2. Jednokratni prijavni kod koji dobijete SMS-om.

Možete odrediti da vjerujete svojemu uređaju (računalu, tabletu, mobitelu) i tada nećete trebati unositi kod. Ukoliko ćete se htjeti prijaviti na drugom uređaju, morat ćete unijeti kod.

Omogućuje li Minimax fiskalizaciju? 

Da, Minimax omogućuje fiskalizaciju računa. 

Po čemu se Minimax razlikuje od klasičnih programa koji su instalirani na računalu?

Minimax je internetski poslovni program što znači da nije instaliran na računalo, već na udaljenom internetskom serveru kojemu korisnik pristupa putem interneta.

Kod korisnika nisu potrebne nikakve nadogradnje i odražavanje programa.

Ako se korisniku pokvari računalo, on može pristupiti podacima s bilo kojeg drugog računala i odmah nastaviti s poslom.

Održava li se program redovno?

Da, ponuditelj programa cijelo se vrijeme brine za zakonske promjene i ažurnost promjenjivih podataka za obračune koji su uvijek pravovremeno uneseni.

Uz nadogradnje koje određuje zakonodavstvo, ponuditelj dodaje brojne nove funkcionalnosti s novim verzijama.

Je li Minimax dostupan cijelo vrijeme?

Da, program je dostupan 24 sata na dan sve dane u tjednu.

Ponekad je pristup nakratko prekinut zbog održavanja servera, a to se radi noću, a korisnici su pravovremeno obavješteni o prekidu.

Možemo li program koristiti na više lokacija?
 

Da, program je idealan za rad na više lokacija jer samo trebate računalo koje ima pristup internetu i instaliran certifikat. Svojim podatcima možete pristupati od bilo kuda i uvijek imate ažuran pregled.

Plaća li se dodatno pomoć korisnicima?

Ne, pristup svim uputama, primjerima i čestim pitanjima te mogućnost slanja zahtjeva za pomoć iz programa su besplatni.

Besplatna pomoć odnosi na rad s programom, a ne na računovodstvena i porezna pitanja.  

Plaća li se nadogradnja posebno?

Ne, u cijenu uporabe programa uključene su sve sadržajne nadogradnje na server ponuditelja, a korisnik ne treba brinuti oko nadogradnje.

Korisnik svakom prijavom u program pristupa posljednjoj inačici programa.  

Za unos kojih obračunskih podataka brine SAOP?

Ažurno brinemo za unos obračunskih podataka za sve korisnike Minimaxa.

Dohodovna ljestvica i olakšice, prosječna plaća, minimalna plaća, radni dani, praznici i sati za svaki mjesec, regres, dnevnice za sve države svijeta, regres za prehranu, prijevoz na posao i kilometraža, paušal za dopunsku djelatnost, jubilarne nagrade i otpremnine, zakonsko propisana stopa zateznih kamata, tečaj HNB-a za sve valute…

 

Održavamo i šifrarnike sustava:

Kontni plan, postavke za knjiženje svih dokumenata i obračuna prema vrsti organizacije (trgovačka društva, obrtnici, udruge, ostale pravne osobe), postavke za godišnje izvještaje, stupanj amortizacije 

Korisnik ne treba raditi ništa, SAOP za sve korisnike podatke pravovremeno unosi u program.

Kako povezati poduzetnika i računovodstvi servis?

Organizacija: Imamo vanjski računovodstveni servis i oboje koristimo Minimax.

Imate dvije mogućnosti:
1.  Računovodstveni servis omogućit će pristup Vašoj organizaciji s jednim od paketa Minimax poslovanje ili MINI računovodstvo.
(U tom slučaju taj pristup ćemo zaračunati računovođi koji će ga kasnije, zajedno sa svojim uslugama, zaračunati Vama.)

2. I Vi možete potpisati ugovor za licencu i uzeti jedan od paketa – Minimax poslovanje ili MINI računovodstvo i računovodstvenom servisu omogućiti pristup Vašoj organizaciji.
(U tom slučaju licencu za taj paket zaračunat ćemo Vama – poduzetniku).

U oba su slučaja jednake cijene, funkcionalnosti i način rada.

Mogu li se u program učitati podatci iz drugog računovodstvenog programa?

Da, većinu podataka možete sami učitati iz Excela, na primjer: klijenti, radnici, analitike, registar osnovnih sredstava, početno stanje, otvorene stavke. Više o učitavanju u Minimax

Podatci se mogu automatski prenositi putem API programskog sučelja..

Koja je preporučljiva, tj. minimalno potrebna oprema za korištenje Minimaxa?

Za korištenje Minimaxa ne trebate opremu s visokim performansama.

Podržani preglednici:

  • Internet Explorer 9 ili noviji
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome

Druga programska oprema

  •  instalirana zadnja verzija Adobe Acrobat Reader sa postavljenim svim ažuriranjima
  •  Instaliran Microsoft Excel 2003 ili noviji (za čitanje i uređivanje preuzimanja u Excel)

Ostalo

  • Brzi pristup internetu (npr. ADSL) sa širinom pojasa u smjeru korisnika barem 1024kb / s (slobodan za rad s minimaxom)
Otkrijte novu dimenziju poslovanja sa programom Minimax.

Započnite koristiti Minimax još danas.

PRIDRUŽITE SE BESPLATNO POGLEDAJTE INTERNET PREZENTACIJU