
Osnovni način komunikacije s podrškom
Sustav za podršku integriran je u program, tako da je svaki zahtjev za pomoć vezan za korisnika i organizaciju iz koje je zahtjev poslan.

Vrijeme odaziva
Vaše zahtjeve brzo rješavamo. U istom radnom danu odgovaramo na sve zahtjeve za pomoć koji su poslani do 16 sati.

Besplatna pomoć
Podrška koja se odnosi na korištenje programa je besplatna. Na raspolaganju Vam je preko 900 pisanih i video uputa. Besplatna pomoć ne uključuje savjete iz područja zakonodavstva, knjigovodstva i poslovanja.
Kako poslati zahtjev za pomoć?
Obrazac za slanje zahtjeva za pomoć dostupan je u svim modulima programa klikom na ikonu upitnika u desnom gornjem kutu. Pitanje, prijedlog ili poruku možete u bilo kojem trenutku poslati putem zahtjeva, savjetnici iz odjela podrške preuzet će zahtjev, a odgovor ćete zaprimiti u dijelu Podrška korisnicima na početnoj stranici programa.
Ne možete pristupiti programu?
Ako se zbog tehničkih razloga ne možete prijaviti i ne možete poslati zahtjev za pomoć pišite nam na e-mail: info@saop.hr