Prepustite Minimaxu brigu oko evidencije radnog vremena djelatnika te prijenosa podataka u obračun plaća 3 mjeseca bez naknade.
Evidenciji možete pristupiti s računala ili mobilnog uređaja 24/7.
Na raspolaganju imate najčešće oblike satnica koje možete prilagoditi po želji.
Dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pregled i ispis obrazaca za djelatnike.
Evidencija radnog vremena u Minimaxu omogućuje točno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pruža mogućnost pregleda i ispisa obrazaca za djelatnike.
Djelatnici svoje radno vrijeme mogu evidentirati u Minimax mojINFO mobilnoj aplikaciji.
Djelatnici mogu:
Bez korištenja kartice i fizičkog "cvikanja".
Podatke iz evidencije radnog vremena moguće je automatski prenijeti u obračun plaća.
Minimax automatski predlaže:
+ 1 EUR za svakog dodatnog djelatnika
Evidencija radnog vremena može se koristiti samostalno ili u kombinaciji s nekom drugom, postojećom licencom.
Obračun plaća, neisplaćenih plaća i dodataka na plaću, prigodnih nagrada, kao i obračuna odsutnosti.
U Minimaxu možete pripremiti sve vrste računa: gotovinske, bezgotovinske, e-račune, ponude i knjižna odobrenja.