Meni Zatvori

Evidencija radnog vremena

Vrijeme je dragocjeno. Prepustite Minimaxu brigu oko evidencije radnog vremena djelatnika te prijenosa podataka u obračun plaća.

Pristup bilo kada i bilo gdje

Pristup bilo kada i bilo gdje

Evidenciji možete pristupiti s računala ili mobilnog uređaja 24/7. 

Različite satnice rada (dani i sati)

Različite satnice rada (dani i sati)

Na raspolaganju imate najčešće oblike satnica koje možete prilagoditi po želji.

Evidentiranje različitih vrsta događaja

Evidentiranje različitih vrsta događaja

Dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pregled i ispis obrazaca za djelatnike.

Što sve omogućuje evidencija radnog vremena u Minimaxu?

Evidencija radnog vremena u Minimaxu omogućuje točno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pruža mogućnost pregleda i ispisa obrazaca za djelatnike. 

  • Upravljanje evidencijom radnog vremena (unos djelatnika, postavljanje radnog vremena/definiranje satnice...).
  • Ručni unos ili uređivanje dolazaka, odlazaka i odsutnosti.
  • Sve zakonski propisane evidencije.

Evidencija radnog vremena u Minimaxu omogućuje točno, transparentno i jednostavno evidentiranje dolazaka, odlazaka, odsutnosti te pruža mogućnost pregleda i ispisa obrazaca za djelatnike. 

  • Upravljanje evidencijom radnog vremena (unos djelatnika, postavljanje radnog vremena/definiranje satnice...).
  • Ručni unos ili uređivanje dolazaka, odlazaka i odsutnosti.
  • Sve zakonski propisane evidencije.

Kako djelatnici mogu evidentirati svoje radno vrijeme?

 

Djelatnici svoje radno vrijeme mogu evidentirati u Minimax mojINFO mobilnoj aplikaciji.

Djelatnici mogu:

  •  bilježiti svoje dolaske i odlaske s posla, službeni put te pauzu
  • uređivati prethodne unose
  • imati uvid u evidenciju radnog vremena u svakom trenutku

 Bez korištenja kartice i fizičkog "cvikanja".

 

Djelatnici svoje radno vrijeme mogu evidentirati u Minimax mojINFO mobilnoj aplikaciji.

Djelatnici mogu:

  •  bilježiti svoje dolaske i odlaske s posla, službeni put te pauzu
  • uređivati prethodne unose
  • imati uvid u evidenciju radnog vremena u svakom trenutku

 Bez korištenja kartice i fizičkog "cvikanja".

Automatski prijenos u obračun plaća

Podatke iz evidencije radnog vremena moguće je automatski prenijeti u obračun plaća.

Minimax automatski predlaže:  

  • isplate iz obračuna evidencije rada u obračun plaće,
  • obustave,
  • bonuse,
  • stalne isplate,
  • dodatak za radni staž,
  • prijevoz na posao.

Podatke iz evidencije radnog vremena moguće je automatski prenijeti u obračun plaća.

Minimax automatski predlaže:  

  • isplate iz obračuna evidencije rada u obračun plaće,
  • obustave,
  • bonuse,
  • stalne isplate,
  • dodatak za radni staž,
  • prijevoz na posao.

Online i mobilna Evidencija radnog vremena

10 € mjesečno (do 5 djelatnika)

+ 1 EUR za svakog dodatnog djelatnika

Kao zaseban modul ili u kombinaciji s drugom licencom

Evidencija radnog vremena može se koristiti samostalno ili u kombinaciji s nekom drugom, postojećom licencom.

Povezane funkcionalnosti

Plaće

Obračun plaća, neisplaćenih plaća i dodataka na plaću, prigodnih nagrada, kao i obračuna odsutnosti.

Izlazni računi

U Minimaxu možete pripremiti sve vrste računa: gotovinske, bezgotovinske, e-račune, ponude i knjižna odobrenja.

Teme iz područja evidencije radnog vremena

Želite znati više?

Za dodatne informacije ili pomoć pri odabiru licence nazovite nas na 01 55 59 773 ili ispunite obrazac niže.